יום ראשון, 15 ביוני 2014

חיננית

לא קשה למתג מעצבת ששמה הולך לפניה.
במקרה שלנו המעצבת היא חני גרינוולד.
כולם יודעים שהעיצובים שלה הם מספר אחד ברחובות ואף מחוצה לה, אז למה בעצם צריך למתג?
כי האריזה, קרי הלוגו, המיתוג והפרסום, אף פעם לא היו משוקעים כמו העיצובים שלה.
וזה בעצם הקונפליקט הגדול, ובעצם זו דילמה עבור כל בית עסק, כולם אוהבים ורוצים עיצובים מדהימים... אבל מי אוהב לשלם, ואם המיתוג קצת חלש או לא קיים, הוא קצת מרשה לעצמו לזלזל...

לקראת פורים נגשנו למלאכת המיתוג הכוללת לוגו חדש ומהודר, בצירוף שלל ניירות עבודה וברכה ושאר ירקות העושים את העבודה בפרטים הקטנים הללו.
במודעה הנועדה למכור את עיצובי משלוחי המנות, הלכנו על הקונספט של הראש השקט, לתת למישהו אחר ללכלך את הידים...
כאשר הלוגו המתאים הוא כמובן 'תשבו בשקט אנחנו כבר נעשה רעש!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה